četrtek, 4. september 2014

Glasba in fitnes

Prejšnji dan sem naredil napako in prišel v fitnes brez mojega glasbenega repertuarja, katerega imam kar na telefonu. Res, da ni ne vem kako prenosljivo, ker si ga tlačim po vseh žepih, kar je malo bolj težko če imaš kake "oprijete". Ja si bo treba omisliti kak iPod Shuffle, katerega si samo zatekneš za ovratnik in gass.
No v glavnem nekako sem preživel, ob kako se že reče, moderni glasbi (štanc štanc) in naslednjič je že grmelo iz mojih slušalk, kar mi da vsaj, če ne 50 % več zagona in moči.

Prva izbira more biti udarna, da ti požene kri po žilah, brez kakega ogrevanja, kaj šele, da se vmes ogrevam. Sedaj ko pišem, sem na youtube.com našel malo starejše, no starejše, kakor za koga, glasbene komade. Megedeth, ja že kar nekaj časa jih nisem poslušal.

No sedej pa k bistvu, trening se začne nekako tako, vsaj jaz si ga predstavljam tako, brutal@power.



Seveda je moj seznam malo širši, vendar trenutno začenjam uvodno serijo z omenjenim komadom. Kot je razvidno prisegam na metal, hard core, .... samo, da je power, tak kot more biti tudi trening. Vse od sebe, do zadnjega diha.

Ni komentarjev:

Objavite komentar