ponedeljek, 30. junij 2014

Piščanec v mandljevi skorjici

Vsi, ki so me spremljali na izzivu zagotovo vedo, da sem velik ljubitelj piščanca in malo manj krompirja, če ne štejem sladkega krompirja. Tako sem se danes odločil, da naredim preprosto kosilo. Preprosto po izdelavi in predvsem kratki časovnici.

Za prilogo pa sem izbral "lažni" pire krompir, katerega se naredi v celoti iz zvetače. 

Sestavine:
- piščanec
- mandlji
- jajce

"Lažni" prire krompir:
- cvetača
- česenj
- bučka 
- ghee maslo, lahko tudi olivno olje
- kisla smetana

Najprej skuhamo cvetačo, jo odcedimo. V posodi na hitro prepražimo česenj in bučke. Tem nato dodamo cvetačo, sol, kislo smetano in pretlačimo. Lahko uporabimo tudi palični mešalnik. Česenj dodamo po želji, odvisno od obiskov in intimnosti z dražjimi. Na koncu dodamo svež peteršilj, katerega po možnosti odtrgamo iz domačega vrta.



Za pripravo piščanca najprej zmešamo jajce, v katerega nato povaljamo piščanca, nato po njem posujemo mandeljne. Piščanca popečemo, pri tem pa moremo paziti, da mandljev ne popražimo preveč.



No pa mi je uspelo. Moja prva objava na blogu zdrave, hitre in predvsem zame okusne prehrane. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar