nedelja, 19. oktober 2014

Poškodbe

Poškodbe, take ali drugačne. No sam imam diagnozo "discus hernia" se pravi, da imam težave s križem in vse kar se vrti okoli tega. No sedaj je minilo že kar nekaj časa, ko dejansko nisem imel večjih problemov, razen opomin tu ali tam, na treningu ali doma, da le ni vse vredu. No in med tem razmišljanjem kako je sedaj končno malo bolje in res lahko odtreniram, kar se da 100%, pa me v torek zadane kot puščica.

V fitnes sem odšel z mislijo da naredim trening hrbta in to kot se reče "all out". Ogrevanje, prve serije, super počutje, samo nek čuden občutek v predelu križa. Si rečem bolje, da ne pretiravam in še zmanjšam kile pri veslanju v predklonu. Nato pa samo auč, se zravnam odložim palico na stojalo in takoj sem vedel, da nekaj ne bo vredu. Slaba volja takoj, ta občutek, ko bi rad treniral in premetal vse uteži v fitnesu, pa ne moreš. Lahko sem odšel samo pod tuš in zaključil. No omenjeni dan je bilo še kar ok. Drugi dan pa standard. No slika pove vse.



No pa se nekako sestavim skupaj in glej ga zlomka, kaj že pravijo, ne hodi k zdravniku če nisi zares bolan. No v mojem primeru ni bilo mogoče drugače, kot obisk le tega. In kaj se je zgodilo, zbolim kot že dolgo ne. Zakašljati sploh ne upam, kaj pa pride, ko le zakašljam iz mojih pljuč v usta, pa ni za javno objavo. No šalo na stran.
Borba v glavi. Ležanje, rad bi treniral, šel ven, ko je lepo vreme, ampak ne, najprej počivanje zaradi hrbta, sedaj zaradi bolezni. Ko pride k meni pošiljka slabega pride dobesedno "na polno".

Vendar vem, da bo bolje in komaj čakam tega dneva, ko se bom zjutraj zbudil in me ne bodo pestile nobene zdravstvene težave. Seveda sem si že sedaj obljubil, da bom uvedel nazaj jutranje raztezne vaje, ki predvsem pripomorejo moji hrbtenici, da začne dan s polno paro.

Nič sedaj pa čaj ;( pa počitek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar